És necessari tenir línia de telèfon fixa per poder accedir al servei de fibra?

No, no és necessari. Nosaltres oferim l'opció de telèfon fix. Pots conservar el teu número anterior però és molt important no donar de baixa la línia amb l'anterior operador fins que acabi el procés de portabilitat. En cas contrari, es perdria el número.

En cas de contractar l'opció de telèfon, puc mantenir el meu nombre actual?

Sí, es pot conservar el nombre anterior. Necessitem el teu document d'identitat per poder sol·licitar la migració i t'anirem informant per correu electrònic de l'estat del procés de portabilitat, indicant-te el dia i hora, a més d'adjuntar-te una imatge de com s'ha de connectar el telèfon al router.

És molt important no donar de baixa la línia fins que no finalitzi el procés de portabilitat, ja que es perdria el nombre.

Hi ha servei de bústia de veu?

Sí. Per defecte la bústia de veu ve desactivada. Igualment, pots consultar el seu estat marcant el telèfon 002.

Per activar-ho has de marcar 001 i per desactivar-ho, marcar 000. Per consultar els teus missatges has de marcar 123.

Pots gestionar els desviaments a la teva bústia amb les instruccions del següent PDF: Veure manual de desviaments (964,5 KB)

Les trucades fora de tarifa plana, a quant es cobren?

Les tarifes de telefonia fixa domèstica inclouen les següents prestacions mensuals:

  • Trucades il·limitades a números fixes nacionals que pertanyin a clients d’Uenergia.
  • 1.000 minuts mensuals a altres números fixes nacionals que no siguin d’Uenergia.
  • 60 minuts mensuals a números mòbils nacionals.

El client pot ampliar el límit de trucades a mòbils fins a minuts il·limitats mitjançant la contractació d’un bo addicional amb un preu de 3 € + IVA/mes.

Un cop superat el límit de trucades, els minuts a fixes i mòbils nacionals es cobren a 0,02 €/minut, sense establiment de trucada.

Aquestes condicions estan subjectes a una Política d’Ús Raonable (PUR), orientada a garantir el correcte funcionament del servei i evitar usos fraudulents o no residencials (per exemple, serveis de call-center, revenda de trànsit o ús automàtic de marcadors). Uenergia podrà aplicar aquesta política quan detecti volums o patrons d’ús que superin els habituals per a un client residencial, d’acord amb les Condicions Generals del Servei.

Si vols saber les tarifes dels números internacionals, consulta’ns.

Et cridam nosaltres gratis?