Al hacer clic en “Aceptar todas las cookies”, usted acepta que las cookies se guarden en su dispositivo para mejorar la navegación del sitio y analizar el uso del mismo.
Preguntes freqüents
Contratació mòbil
Hi ha compromís de permanència?
No tens cap compromís de permanència. Estem segurs del bon servei que donem i pensem que no hi ha cap necessitat de lligar a la gent amb aquests tipus de compromisos.
Puc mantindre el meu número mòbil?
Si, nosaltres ens encarreguem de realitzar el procés de portabilitat. Tingues en compte que la línia ha d'estar activa i al teu nom en el moment de la portabilitat.
Com funciona el procés de portabilitat?
Per poder començar el procés de portabilitat necessitem una còpia del teu document d'identitat. Si a més a més la teva línia és de prepagament també necessitarem l'ICC de la tiva SIM actual. Una vegada tinguem aquestes dades i hagis signat el contracte, posarem en marxa el procés que sol tardar 48 hores.
Abans del dia de la portabilitat t'enviarem un correu electrònic per confirmar-te el dia que es realitzarà el canvi. El procés de canvi d'operador sempre es realitza entre les 2 i les 6 del vespre. Una vegada realitzat el procés ja pots posar la teva SIM nova i si tens dades contractades hauràs de configurar l'APN
Es poden compartir les tarifes mòbils?
Les tarifes mòbils compartides poden configurar-se al gust del client per compartir les dades entre els diferents números com més els hi convingui, sense cost addicional.
És a dir, en una tarifa combinada entre 2 números de mòbil, les dades contractades poden repartir-se per igual al 50% entre les dues línies o bé a un 75% i 25%, per exemple. Aquesta modalitat de tarifes compartides pot contractar-se fins per a un total de 3 línies de mòbil.
Com puc saber l'ICC de la SIM?
Si tens un dispositiu d'Apple pots trobar el número de la teva SIM dins ajusts -> general -> informació -> ICCID
Si el teu dispositiu és Android has d'instal·lar qualcuna d'aquestes aplicacions per poder coneixer-lo. Sim Card o ICCID són dues que hem confirmat que funcionen correctament i fàcils d'utilitzar.
En qualsevol cas sempre tens l'opció de treure la SIM del mòbil ja que sempre porten el número imprés.
Com configuro l'APN?
Per dispositius d'Apple pots descarregar directament el fitxer que pots trobar a continuació al teu mòbil i es configurarà automàticament Manual APN iOS (1,4 MB)
Per dispositius Android pots descarregar el nostre manual de configuració Manual APN Android (1,7 MB)
Quins països estan inclosos en el Bo Internacional i tarifa internacional?
Telefonades a fixos i a mòbils a les destinacions següents: Alemanya, Gran Bretanya, Dinamarca, Finlàndia, Grècia, França, Irlanda, Islàndia, Països Baixos, Suècia, Noruega, Estats Units, Canadà, Itàlia, Polònia, Hongria, Romania, Àustria, Eslovàquia, República Txeca, Lituània, Croàcia, Kazakhstan, Rússia, Xina, Corea del Sud, Japó, Hong Kong, Brasil, Colòmbia, Argentina, Mèxic, Panamà, Portugal, Paraguai, Bèlgica, Bulgària, Xipre, Israel, Liechtenstein, Luxemburg, Andorra, Costa Rica, Eslovènia, Estònia, Índia, Nova Zelanda, Perú, República Dominicana, Singapur, Suïssa, Tailàndia, Taiwan, Uruguai, Veneçuela, Marroc. (Només destinacions fixes).
Puc compartir les meves dades amb altres dispositius?
Si, pots activar l´us compartit de dades tant a Android com a iOS
Per dispositius iOS hauràs d'anar a Ajustes -> Datos móviles -> Opciones -> Red de datos móviles -> Compartir internet. En aquest apartat hauràs de configurar el punt d'accés: inet.es i la resta de paràmetres en blanc
Què és el contracte certificat?
És un mètode de firma per Internet amb intervenció notarial que et permet signar el contracte en qualsevol moment del dia i sense la necessitat de desplaçament a les nostres oficines
S'envia el contracte per correu electrònic i tan sols s'han de seguir les instruccions i acceptar la comunicació. Es pot veure el contracte a signar i tot està molt clar. Una vegada acceptat, t'enviem un certificat detallat de la firma. A nosaltres, ens notifiquen tot el procés i sabem quan s'ha acceptat per part del client.
Quan rebem la notificació d'acceptació començarem el procés de portabilitat
Els preus són promocionals?
Els preus no son promocionals. Hem intentat posar un preu assequible per tots en relació a l'alta qualitat del servei que oferim
Frau i incidents:
Existeix per defecte un bloqueig automàtic de les línies mòbils com a mesura preventiva per a evitar fraus. Per defecte, si es consumeixen més de 20GB de dades diàries o hi ha consums elevats de despesa en un curt termini de temps es pot bloquejar el servei. Per a més informació pots escriure a operador@uenergia.es o telefonar-nos al número gratuït 900 373 417.
Disposeu de servei de bústia de veu?
Per descomptat, podràs accedir a la bústia de veu cridant al 242.
És possible canviar l'idioma del servei de bústia de veu?
Si. Pots canviar l'idioma a Castellà, Català, Basc, Gallec i Anglès.
Per a canviar l'idioma de la teva bústia has de telefonar al 242 i seguir les indicacions de la locució:
Opció 2 > opció 2 > opció 7 i triar 'idioma que tu vulguis.
A continuació tens al teu abast una taula amb les funcions disponibles.